جستجو کردن
انیمیشن امام را صدا کن

معرفی، بررسی و مشاهده انیمیشن امام را صدا کن

10/10

امتیاز دهی فیلم

خشونت

10

کیفیت

10

جذابیت

10

پیام مثبت

10

موسیقی

10

امتیاز کلی

10

داستان فیلم

«امام را صدا کن»، انیمیشنی است که با دو شخصیت نرگس و امیرعلی که خواهر و برادر هستند و مادر این دو شروع می شود و عمو حبیب که یک شخصیت بحرینی است به ایران می آید. عمو حبیب از اوضاع آشفته شیعیان بحرین می گوید و داستانی را از بحرین در پاسخ سؤال نرگس و امیرعلی که چرا امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور نمی کند تعریف می کند که پادشاهی ناصبی بود که شیعیان را اذیت می کرد و وزیری داشت که از خود پادشاه بدجنس تر بود و روزی نقشه ای کشید تا دوباره شیعیان را اذیت کند و اناری برای پادشاه آورد که روی آن لا اله الا الله و خلفای سه گانه و سپس امیرالمؤمنین(علیه السلام) نوشته شده بود و این را دلیل بر حقانیت خود و بطلان شیعه می دانست.

پادشاه سران شیعه را احضار می کند که طبق نظر وزیر با نداشتن جواب، آنها را کشته و زنان و اموالشان را مصادره کند. شیعیان نیز سه روز از پادشاه مهلت می خواهند و در این سه روز از میان بهترین افراد شیعه، سه نفر را انتخاب کرده تا در هر سه شب فردی به بیابان رفته و از امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کمک بخواهد.

در دو شب اول پاسخی نمی گیرند و در شب سوم، محمد بن عیسی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را ملاقات می کند و پاسخ سؤال را اینگونه می یابد که در خانه وزیر قالبی است که درون آن این حروف حک شده و در زمان نارس بودن انار، وزیر آن را داخل قالب قرار داده تا این حروف حک شود و الآن هم آن انار خراب و داخل آن هیچ و پوچ است.

فردای آن روز سران شیعه برای پاسخ به نزد پادشاه رفته و درخواست ورود به خانه وزیر را کرده و در درون خانه وزیر، محمد بن عیسی قالب را نشان پادشاه می دهد و انار را هم شکسته و پوچی آن را به رخ می کشد.

پس از آن، پادشاه دستور دستگیری وزیر را داده و از محمد بن عیسی درباره روش یافتن پاسخ پرس و جو می کند و سپس به شیعیان می پیوندد.

در پایان فیلم، عمو حبیب این نکته را گوشزد می کند که آمدن امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باید به درخواست ما باشد و ما تا ظهور ایشان را درخواست نکنیم، ایشان نمی آید.

با فرزندتان صحبت کنید

درباره دعا برای تعجیل امام زمان

درباره اینکه به جز دعا باید عمل هم انجام دهیم و با کار های خوب او را بخواهیم

درباره اینکه ما هنوز امامی داریم که به فکر ما هست و یار و یاور ماست

فیلم ها چگونه ارزیابی می شود؟

مشاهده و دانلود فیلم

انیمیشن امام را صدا کن - حل مشکل مردم بحرین توسط امام زمان

۷۴۵۴۳تعداد ویدیوها: ۱

انیمیشن امام را صدا کن - حل مشکل مردم بحرین توسط امام زمان

۶۴۵۴۳تعداد ویدیوها: ۱

در دانلود کردن فیلم مشکل دارید؟

کپی لینک کوتاه فیلم
کپی شد
https://fanaus.ir/?p=2992 کپی شد
ابوطالب خانی
ابوطالب خانی
سرباز حضرت حجت ابن الحسن(عجل الله تعالی فرجه) و محصل مرکز تخصصی علوم حدیث قم و خادم پایگاه اینترنتی فانوس سعادت. علاقه مند به کلمات ناب اهل بیت

نگهداری و مدیریت و تمدید این پایگاه دارای هزینه های بالایی است که شما در صورتی که مایل به حمایت مالی از این پایگاه می باشید، می توانید از طریق لینک زیر اقدام به این کار کنید.

لطفاً سؤال خود را از بخش نظرات نوشته ها ارسال بفرمایید، در این بخش قابلیت پاسخگویی وجود ندارد.

اشکال و نظری درباره سایت دارید؟